Przykro nam słyszeć, że dostarczony artykuł jest wadliwy lub uszkodzony. Prosimy o poinformowanie nas o tym poprzez formularz kontaktowy
Następnie proszę wypełnij formularz ze wszystkimi wymaganymi informacjami, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację. O kolejnych krokach poinformujemy Cię drogą mailową. Załącz jak najbardziej dokładny opis problemu oraz zdjęcia
Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji
Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu, możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem którego odesłałeś przesyłkę.
Bądź na bieżąco