Gwarancja jakości

Wszystkie produkty oferowane w sklepie ITALPOUF są poddawane wymagającym testom pod kątem zgodności z obowiązującymi normami bezpieczeństwa, trwałości produktu oraz jego jakości. W związku z tym oferujemy Państwu 2 lata gwarancji na zakupione u Nas produkty. Gwarancja obejmuje wady materiałów oraz wykonania. Do złożenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) lub numer zamówienia.

Gwarancja nie obejmuje:

  • produktów nieprawidłowo przechowywanych oraz nieprawidłowo użytkowanych.
  • uszkodzeń wynikających z nieprzestrzegania instrukcji prania oraz konserwacji materiałów lub używania środków nie przeznaczonych do tego celu.
  • uszkodzeń mechanicznych, takich jak rozdarcia lub nacięcia.


Jeśli gwarancja zostanie uznana za zasadną, ITALPOUF zobowiązuje się do naprawienia szkody lub wymiany na nowy oraz niewadliwy produkt.


Gwarancja na wypełnienie (granulat styropianowy) wynosi 6 miesięcy.

Ze względu na naturalne właściwości granulatu, ulega on skompresowaniu pod wpływem tarcia i wagi. Gwarancja obejmuje, że wypełnienie w postaci granulatu styropianowego nie zmniejszy swojej objętości w większym stopniu niż 20 % pierwotnej wartości. W związku z tym po upływie czasu konieczne będzie uzupełnienie części wypełnienia, aby przywrócić pierwotny kształt produktu.

Granulat dostępny jest w Naszym sklepie w zakładce:

https://italpouf.pl/98-granulat-styropianowy

W celu uzyskania dodatkowych informacji skontaktuj się z nami wysyłając wiadomość na adres info@italpouf.pl

Reklamacja

Przykro nam słyszeć, że dostarczony artykuł jest wadliwy lub uszkodzony. Prosimy o poinformowanie nas o tym poprzez formularz kontaktowy

Następnie proszę wypełnij formularz ze wszystkimi wymaganymi informacjami, abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację. O kolejnych krokach poinformujemy Cię drogą mailową. Załącz jak najbardziej dokładny opis problemu oraz zdjęcia

Poczekaj na rozpatrzenie reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka bezpiecznie dotarła do naszego magazynu, możesz zrobić to na stronie przewoźnika za pośrednictwem którego odesłałeś przesyłkę.