Nie ma problemu!
1. Upewnij się, że produkt kwalifikuje się do zwrotu
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży). Prawo zwrotu dotyczy konsumenta. Jeżeli zamówiłeś produkt jako firma - upewnij się, że możesz zwrócić produkt.
2. Wypełnij formularz zwrotu
Wypełnij formularz zawierający niezbędne informacje, takie jak numer zamówienia, dane kontaktowe oraz dane rachunku bankowego.
3. Przygotuj produkt do wysyłki
Zapakuj bezpiecznie produkt. Upewnij się, że jest on nienaruszony, nie był używany. Dołącz wszelkie niezbędne dokumenty, takie jak formularz zwrotu lub numer zamówienia.
4. Wyślij produkt
Zwróć produkt za pomocą usług kurierskich, pocztowych lub osobiście. Pamiętaj, że koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. Nie wysyłaj zwrotu za pobraniem.
Produkt należy odesłać na własny koszt pod adres:
Personeo Sp. z o.o.
Ul. Wielopole 1
33-311 Wielopole
5. Czekaj na potwierdzenie zwrotu
Po otrzymaniu produktu, sklep sprawdzi jego stan i zatwierdzi zwrot, jeśli wszystko jest zgodne z warunkami zwrotu nastąpi realizacja zwrotu - Termin zwrotu płatności może wynieść od 2 do 7 dni roboczych.
Pamiętaj:
6. Forma zwrotu pieniędzy
Zwrot środków zostaje zlecony w takiej samej formie w jakiej dokonałeś zapłaty za zamówienie. Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze podaj nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku.
Do przesyłki proszę zamieścić numer zamówienia lub formularz zwrotu produktu, który można pobrać poniżej:
Jeżeli masz problem z wysłaniem formularza online, skorzystaj z wersji do pobrania:
Bądź na bieżąco